Spannend vervolg

Demi Stein 22 juli 2021
In juni was het tijd voor deel 2 en 2.5 van de Touching Juliette serie. Deze twee delen heb ik ook al eens eerder gelezen. Lees hieronder mijn ervaring met deel 2, voor de tweede keer.

Juliette is samen met Adam ontsnapt aan het Herstel. Ze vinden een veilige plek in Omega Point. Een groep mensen, allemaal met een speciale gave, die tegen het Herstel zijn.

Zowel Juliette als Adam worden onderworpen aan allerlei onderzoeken en beide gaan in training om het beste uit hunzelf te halen. Na een tijdje begint Juliette toch te twijfelen aan de bedoelingen van Omega Point, vooral wanneer ze Warner echt leert kennen.

Al snel moet Juliette een keuze maken tussen wat goed is en wat goed voelt. Een keuze die anderen nog wel eens kan gaan kwetsen.

Zoals ik van deel één heb genoten, heb ik dat voor de tweede keer ook van deel twee. Ik vind de schrijfstijl van Tahereh Mafi uniek en heerlijk om te lezen, waardoor ik ook weer door deze dikkerd heen vloog.

Het verhaal is ook erg spannend. Door alles wat Juliette heeft meegemaakt, heeft ze moeite met vertrouwen, wat erg begrijpelijk is. Ik vind Juliette een personage waarbij je heel makkelijk mee kunt leven en dat maakt het verhaal enorm meeslepend.

Dit boek bevat weer de nodige dosis spanning, vriendscap, liefde en ook wat humor. Perfecte ingrediënten voor een boek. De hele opbouw is ook weer perfect en maakt dat ik gauw door wil gaan met deze serie.

Ik vind deze serie zeker een aanrader wanneer je van fantasy / Sci-fi houdt!

Meer recensies van Demi Stein