Goede opbouw en wederom spannend!

Demi Stein 25 september 2020
Ik mocht weer een boek lezen voor Tom Bergs en wat heb ik ervan genoten. Het begint gelijk spannend want op klaarlichte dag vind er een explosie plaats op het gemeente huis. Wie haalt het zich in zijn/haar hoofd om dit te doen?! Al snel worden de onderzoeken gestart en zit je daarmee op het puntje van je stoel. Je begint zelf theorieën te bedenken, maar ik zat er telkens naast. Er komen steeds meer rare en spannende feiten boven tafel, wat het verhaal alleen maar spannender maakt. Tom Bergs weet op een manier te schrijven dat het lijkt alsof het echt gebeurd zou kunnen zijn. Het is heel meeslepend! Ook voor Nederlandse lezers zijn Tom zijn boeken zéér goed te lezen. Ik geniet er met volle teugen van en in deze Corona tijd ben je dan toch ook een beetje in België :) Zeker een aanrader voor iedereen die van spanning en moordzaken houden!

Meer recensies van Demi Stein