Mooi, gevoelig en met een scherp randje.

Demi Stein 25 september 2020
Zoals wel vaker voorkomt bij gedichtenbundels, vind je het ene gedicht mooier dan het andere. Sommige raken mij echt, terwijl anderen mij niets doen.

Over het algemeen vind ik het mooie gedichten, die creatief en origineel zijn. Het leest lekker weg, deze bundel heb ik dan ook in één avond uitgelezen. Bij het ene gedicht sta ik wat langer stil, dan bij het andere.

Mijn favoriete gedicht in deze bundel is "'s Nachts doen wij onze maskers af". Dit gedicht heeft mij geraakt, ontroert, emotioneel gemaakt. Het is herkenbaar, mooi, maar ook pijnlijk. En zo zijn eigenlijk veel gedichten in deze bundel. Mooi, maar met een scherp randje.

Hou je van gedichten/poëzie? Dan is dit waarschijnlijk wat voor jou! ;) De bundel heeft er bij mij in ieder geval gezorgd dat ik zeer zeker vaker gedichten(bundels) wil gaan lezen.

Meer recensies van Demi Stein