Perfect in balans

Demi Stein 09 juni 2021
Kikker gaat een duet opnemen met een andere, prachtige, zangeres. Hier is Lucy eigenlijk helemaal niet blij mee, waardoor hun relatie steeds meer spanningen bevat. Lucy heeft het vermoeden dat de interesse van Laura niet alleen op zakelijk/muziek niveau is, maar ook op persoonlijk niveau... Kikker geloofd hier echter niets van.

Ondertussen loopt Lucy ook ergens anders tegenaan. Ze is enorm verslaafd aan haar mobiel en social media. Haar beautyblog vraagt ook steeds meer tijd en energie van haar. Daarnaast zijn er in haar vrienden en familiekring ook zaken die om haar aandacht vragen.

Tijd voor Lucy om te gaan nadenken wat voor haar écht belangrijk is en daarnaast om te werken aan haar relatie met Kikker.

Volgens mij kan ik het niet vaak genoeg zeggen, ik HOU van de schrijfstijl van Lisette en ik wil al haar boeken kopen en lezen!

In dit boek komen zoals we vaker gezien hebben wat serieuze situaties aan bod. Lisette neemt ook echt de tijd om dit te benoemen en het wordt niet makkelijk aan de kant gezet. Anderzijds schrijft ze wel met heel veel humor, waardoor het boek in mijn ogen perfect in evenwicht is.

De personages begin ik in dit boek een stuk interessanter te vinden dan dat ik in boek één vond. Ik heb ook het idee dat ik sneller door dit boek heen ben gegaan. De relaties, zowel op liefdes niveau als op vriendschappelijk niveau worden zo mooi verteld en is erg leuk om over te lezen. Ik vind de relaties ook een hele realistische opbouw hebben, waar ik in andere feelgood boeken nog wel eens het gevoel heb dat het te snel gaat.

Dus, nogmaals, echt DE perfect read voor deze zomer. Mocht je hem niet in je kast hebben staan of je kan hem niet vinden in je plaatselijke bibliotheek, hij staat ook in Kobo! Dus lees en geniet!

Meer recensies van Demi Stein