Het meest indrukwekkende boek van het jaar.

Dennis van Elten 28 september 2020 Auteur
Het nieuwste boek van Monica Haak. Een nieuwe versie van haar debuut Fatale Beloftes. Dit is een boek dat alles heeft. Een lach, drama en eenhoop tranen. Dit boek komt binnen als een moker slag. Monica weet het verhaal van twee tiener meisjes op een geniale manier met elkaar te verweven. Beide meiden hebben iemand dierbaar verloren en gaan daar op hun eigen manier mee om met alle drama van dien. Uit ervaring weet ik dat rouw je leven op zijn kop zet maar ook dat iedereen er anders mee omgaat.

Dezerecensie schrijf ik direct nadat ik het boek uit heb en moet nog de tranen wegvegen. Monica heeft zichzelf dubbel en dwars bewezen en ik ben erg benieuwd naar haar toekomstige uitgave. Dit is een boek dat zeker een plek verdient in mijn top5 van dit jaar. Een boek dat je gelezen moet hebben. Wel een triggerwaarschuwing als je gevoelig aangelegd bent.

Meer recensies van Dennis van Elten