Wat een verhaal...!

Wauw wat een verhaal zeg!
In dit tweede deel gaan we me op reis met Ally, de tweede zus. Ally heeft door Pa Salt kennis mogen maken met het zeilen, en heeft hier van haar beroep weten te maken.
Na dat alle zussen hun erfenis hebben ontvangen, een bruine envelop en een aantal aanwijzingen, gaat Ally verder met haar leven, trainen voor een zeil wedstrijd.
Zoals we ook konden lezen in deel één, vind ook zus nummer twee haar grote liefde in dit boek, maar helaas gebeuren er in dit deel veel tragische dingen, en heeft het geen happy einding. Wat er allemaal gaat gebeuren? Daar mag jezelf achter zien te komen, dit boek krijgt van mij vijf sterren, en ben reuze benieuwd hoe de derde zuster, Star, met het overlijden zal omgaan. En als zij ook op zoek zal gaan naar haar verleden. Wat zal zij vinden? Ik ben zeer benieuwd!

Meer recensies van Diana Benjamins