Hoogspanning

Diana Strijbosch 24 augustus 2020
Hoogspanning

Wat een heerlijk boek om te lezen.
Ik denk dat het voor vele een herkenning kan zijn omdat ze er waarschijnlijk ooit wel aan gedacht hebben maar nooit de stap hebben gedaan.
Uit dit boek blijkt wel dat je je gevoel naar elkaar moet kunnen uiten in een relatie en dat je daar sterkt door word.
Nou Mark en Nora hebben dit wel naar elkaar gedaan.
Het is een jong koppel met een druk sociaal leven.
Vol met sport, opleiding, vrienden en stappen enz.
En na een sportieve dag besluiten Marc en Nora op stap te gaan en tijdens de ontwikkeling die avond sluiten ze een weddenschap af, en Nora zoent voor het eerst met een vrouw.
Na deze avond praten ze met elkaar over waar ze wel eens aan denken en wat ze spannend vinden en zo gaat hun zoektocht verder naar het ultieme geluk.
Het is geen heel dik boek en het leest heel makkelijk weg.
Het is spannend maar niet ordinair geschreven en eigenlijk kijk ik wel uit naar een tweede deel want volgens mij is het avontuur nog niet afgelopen.

Meer recensies van Diana Strijbosch