Annemijn is een mooi en eerlijk boek

Diana Strijbosch 05 januari 2023
Een tijd geleden kreeg ik de mogelijkheid om de eerste hoofdstukken te mogen lezen van Juliette. Een totaal ander boek als dat we van haar gewent zijn maar dat is helemaal niet erg. De hoofdstukken hebben mij niet meer los gelaten en dus had ik hem al voor hij uit kwam op mijn te vragen lijstje gezet, en toen kwam de leesdip kon geen boek meer lezen. Met kerst heb ik het boek gekregen en ben erin begonnen omdat ik de eerste hoofdstukken al kende en ik weer gelijk gepakt werd door het verhaal heb ik mij er toe weten te zetten verder te lezen ik werd er in meegezogen. Zo realistisch is dit verhaal en ik denk dat vele deze roman wel kunnen waarderen omdat het echt wel werkelijk is en vaak om je heen ook plaats kan vinden. Ik heb diverse hoofdstukken met tranen in mijn ogen gelezen en had het niet eens door. Levi is een schatje en denk dat vele in hun handjes mogen klappen als ze zo'n man zouden treffen. Anne een mooie vrouw van binnen en van buiten,

Het verhaal word verteld vanuit Annemijn (Anne) en Levi en gaat over hun leven met 2 dochters. Over hoe ze elkaar tegen zijn gekomen maar ook over hoe ze elkaar kwijt dreigen te raken.
Kortom je moet werken aan je relatie en al deze vlakken komen in dit boek aan bod.
liefde, geluk, verdriet, haat, ongeloof, sex, waardering en eerlijkheid je gaat je nooit vervelen.
Dit boek leest ook erg makkelijk dus voor iedereen geschikt.
Houd je van emotionele boeken waarin je mee gesleept word dat raad ik je echt aan om dit boek en andere boeken van Emma Anna te lezen je zal niet teleurgesteld worden.

Meer recensies van Diana Strijbosch