boy 7

Dikra13 19 januari 2020
boy 7 is een super leuke boek van Mirjam Mous. zeker een aanrader. hier een kleine samenvatting:
Sam Waters [ boy 7 ] wordt waker op een grasvlakte hij herinnert zich niks meer niet eens hoe hij heet. hij heeft een rugtas mee met een telefoon en nog meer dingen . hij wil natuurlijk de politie bellen totdat hij zichzelf hoort praten in een spraak memo, bel geen politie. bel geen politie.
boy 7 weet niet wat hij moet doen hij zoekt een lift en hij vind Lara. Lara laat boy 7 tijdelijk bij haar verblijven. boy 7 gaat op onderzoek en heeft iets gevonden. Een notebook, hij leest alles en krijgt zij geheugen terug en nu staat hem iets groots te wachten zal hij zijn missie halen.

ik heb niet heel veel gepraat over wat er in de notebook zit want ik weel niet spoilen. dit boek vind ik echt fantastisch. een van mijn lievelingsboek als je denkt niet genoeg informatie te hebben gehad kun je natuurlijk andere recensies bekijken. Als je een vraag hebt zal ik die graag willen beantwoorden. maar ik ben niet altijd aanwezig maar, ik weet zeker dat ik wel wat vragen kan beantwoorden.

Meer recensies van Dikra13