Een sterke erotisch verhaal met de nodige spanning

DorienSigin 04 juli 2022
Dit boek is een heel mooi debuut van auteur A. Lilou
Het is een erg meeslepend verhaal dat heel vlot leest en je als lezer blijft boeien van begin tot einde.
Doordat het verhaal geschreven is vanuit het oogpunt van beide vrouwen zorgt het ervoor dat het spannend blijft en dat je als lezer het boek heel moeilijk kan wegleggen.
Persoonlijk kende ik niet veel over de levensstijl BDSM. Alleen maar de zaken die in de media of online verschijnen en dat is vaak verre van positief. Aan haar schrijfstijl merk je dat de auteur de nodige research heeft gedaan om de onwaarheden, misverstanden en vooroordelen rond dit onderwerp te ontkrachten en deze levensstijl wat meer uit de taboe sfeer te halen. Ze omschrijft alles op een erg duidelijke en zeker een erg respectvolle manier.
Het verhaal is een mooie mix tussen erotiek, spanning en een ontluikende liefde tussen twee zoekende vrouwen.
Persoonlijk hou ik er van hoe gedetailleerd A, Lilou het verhaal verteld. Maar ondanks de gedetailleerde beschrijvingen laat ze toch ook voldoende ruimte voor de fantasie van de lezer.
Ik vind dit boek een absolute aanrader en kijk er al naar uit om meer te lezen van deze auteur.
A. Lilou is een naam die we vaker gaan horen en lezer!

Meer recensies van DorienSigin