Dit boek gaf me veel inspiratie naar meer zelfzorg

DorienSigin 07 juli 2022
Ik volg Celien al even op instagram en was erg benieuwd naar haar boek. Na vele mislukte dieetpogingen had ik het er echt mee gehad en zocht ik naar een manier om via voeding beter voor mezelf te zorgen.
Dit boek is erg vlot geschreven en is heel erg herkenbaar. Ik hou van de toegankelijkheid van dit boek. Alles is makkelijk en erg duidelijk uitgelegd wat maakt dat het mij meteen enthousiast heeft gemaakt om het roer om te gooien. De eerste stap is het weggooien van de weegschaal.
Het aanstekelijke enthousiasme van Celien komt duidelijk naar voor in dit boek en daar hou ik van.
Dankjewel Celien om via onder andere dit boek mijn ogen te openen en me het duwtje te geven om te leren houden van mijn lichaam zoals het is.

Meer recensies van DorienSigin