Spannend en informatief

EHW 18 augustus 2020
In de vakantie in één adem de Pilgrim Fathers uitgelezen. Voor mij tot nog toe het beste boek van Jeroen Windmeijer, maar ik moet De Offers nog lezen. Niet alleen bezit het verhaal een spannend plot, maar tevens presenteert het tal van interessante historische wetenswaardigheden. Zo heb ik er ook het nodige uit geleerd over de Pilgrim Fathers. Jeroen doet z'n huiswerk goed! Interessant is ook dat Jeroen heel subtiel esoterische c.q. spirituele inzichten in zijn boeken verwerkt. Voor wie oren heeft, die hore .... Tot slot voert Jeroen je in dit boek mee over de hele wereld en kom je op plaatsen die in werkelijkheid ook bestaan. Via internet, kun je daar dus ook meteen een kijkje nemen.
Dank Jeroen en veel succes met alles wat nog op stapel staat. Ik kijk er naar uit!