Belachelijk kort

Ik had me van tevoren niet echt verdiept in het boek. Ik ben nu eenmaal een grote fan van Terry Goodkind en heb al zijn boeken gelezen. Ik was alleen maar heel erg blij om weer een boek over Richard en Kahlan te gaan lezen. Maar wat bleek opeens had ik het uit.....het is maar iets van 100 bladzijden. Mijn god hoe kun je dit als boek verkopen...sorry het wordt novelle genoemd zie ik nu pas.
Echt moest dit van de uitgever om meer de verdienen ofzo??? Ik snap het niet, normaal zijn zijn boeken toch wel 600 bladzijden ofzo.....flink teleurgesteld dus hierover. Vooral omdat de volgende novelle pas in mei uitkomt!

Maar even over het verhaal zelf....ongelooflijk spannend. Je denk dat alles wel voorbij is gekomen en bedacht door Terry, maar dan heeft hij toch weer een opening gevonden om iets nieuws erdoor te duwen. En ik vond het gruwelijk spannend! Ik kan niet wachten dat dit verhaal verder gaat.

Voor de lengte van de novelle dus 1 ster maar voor het verhaal zelf 4 sterren.

Meer recensies van Ellen Merckelbagh