Wat een prachtreis

Ellen Merckelbagh 20 december 2020
Ik was ontzettend benieuwd naar dit verhaal omdat ik zo van zijn andere boeken heb genoten! Tevens ben ik ook een sci-fi liefhebber dus een goed combinatie om dit boek te gaan lezen. Oei ik schrok ff van het aantal bladzijden, Omdat ik dit boek ben gaan lezen ga ik mijn Hebban Reading Challenge dit jaar niet halen....maar het was het waard...

Het idee van het pak is fantastisch. Je ontdekt samen met hoofdpersoon Kira wat het pak is en wat het kan doen. Kira komt terecht op een transport schip en blijft daar uiteindelijk mee samen. De bemanning van het schip worden haar vrienden en het scheepsbrein is een geweldig interessant personage.

Het verhaal leest zich gemakkelijk ondanks de soms technische beschrijvingen. Gewoon wat fantasie gebruiken en je leest er zo doorheen. Omdat ik het e-boek las heb ik niet gezien dat er een woordenlijst was achterin, maar eigenlijk heb je dat niet nodig.

Ik vind het dus een absolute aanrader en zie dit als de volgende geweldige Netflix serie! (het verhaal is te omvangrijk voor een film!!!)

Meer recensies van Ellen Merckelbagh