Short review Abby en Blake

Ellis van Zijll 22 december 2019 Auteur
Gezien romantisch schrijven niet mijn specialiteit is besloot ik om eens een romantisch boek op te pakken. Dit werd Abby en Blake. Het boek heeft me positief verrast. Ondanks dat je al kon raden wat de ontknoping was bleef het verhaal interessant en had zeker onverwachte twists. Je voelde echt mee met de personages en waande je in het westernachtige Twin Bridges. Tot mijn verbazing bleek het ook echt te bestaan toen ik het op Google maps invoerde en als ik ooit naar Amerika ga, ga ik er zeker eens langs. Het boek was ook in kerstsfeer, wat dus heel goed bij de tijd van het jaar past en ik kan hem zeker aanbevelen als je toe bent aan een Feelgood verhaal met cowboys.

Meer recensies van Ellis van Zijll