Short review Morgenrood

Ellis van Zijll 16 september 2020 Auteur
Spoiler alert!

Dit boek was zoveel, alles! Er gebeurde zoveel en alle emoties! Ik weet niet goed hoe ik het onder woorden moet brengen. Het einde beleefde ik zo anders dan dat van de film, het is perfect. De opluchting, die over me heen gleed toen het gevaar geweken was, toen alles een happy ending bleek, was echt overweldigend. Het verschil tussen mens-Bella en vampier-Bella vond ik heel goed neergezet en ik vond het ook fijn dat het boek niet werd gedomineerd door Bella’s moedergevoelens tijdens haar zwangerschap en na de geboorte van Renesmee. Ergens wil ik geen afscheid nemen van deze geweldige serie, en gedeeltelijk hoeft dat ook niet. Midnight sun ligt gelukkig nog op mij te wachten in de kast.

Meer recensies van Ellis van Zijll