De twijfelaars

EllyK 17 juni 2020
Deel 2 in de Stadstuin serie. Het gaat nu over Britt en Yara en in wat mindere mate over Maud.
Wat opvalt......het duurt even voor het verhaal op gang komt. Britt was de commune al zat en zit vol plannen om in de winkel van de stadstuin aan de gang te gaan. Maar Menno en Maud hebben grootse plannen voor een spectaculaire opening.
Dit gedeelte neemt wel wat veel ruimte in beslag. hierbij komt wel naar voren, dat de 3 zussen geweldige twijfelaars zijn. Ze denken, moet ik nu dit of moet ik nu dat. Twijfelen hevig over een volgende stap in hun leven.
Als je deel twee meteen na deel één leest weet je nog precies wat er speelde in het verhaal, maar zit er een tijd tussen wordt het wat lastiger.
De schrijfstijl is prettig om te lezen en je leeft helemaal mee met wat de zussen zoal meemaken en wat ze bezig houdt. De romantiek is ook aanwezig, maar spetterend is dit niet te noemen. Op naar deel 3.

Meer recensies van EllyK