Yara

Yara

Gelezen 174 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 71 Favoriet 1 Recensies 6
Literatuur & Romans Lijsten 6 Spots 7   Topics 0
‘Yara’ is het laatste deel in de feelgoodtrilogie ‘De Stadstuin’ van Anne West. De stadstuin staat aan de rand van de afgrond en Maud en Britt laten het afweten. Nu komt het op Yara aan om de tuin te redden, maar wie zegt dat zij daar zin in heeft? Ze heeft wel wat anders aan haar hoofd, vooral nu ze smoorverliefd is op investeerder Menno. Als dan ook nog de biologische vader van haar dochter Nova onverwachts contact opneemt, is de chaos compleet. Yara beseft dat de tuin alleen gered kan worden als ze er alle drie voor gaan. En laat samenwerken nou net niet hun sterkste kant zijn… Het slotdeel van de Stadstuin-trilogie van Anne West is herkenbaar, humoristisch en hartverwarmend.

‘Je waant je midden in de stadstuin van de zussen en kunt de aardbeien bijna ruiken!’ – Chicklit.nl over deel 1, ‘Maud’

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen