Anders ik wel

In 'Anders ik wel', deel 2 van de Boekencafé-serie van Anne West, volgen we voormalig model Lauren. Ze runt in haar eentje het Boekencafé, maar kan wel wat hulp gebruiken bij het leiden van leesclubs. Als ze hulp aangeboden krijgt van cabaretier Scott de Jager, is Lauren niet blij. Los van het schandaal dat aan hem kleeft, is hij precies het soort man waarbij zij ver uit de buurt wil blijven. Maar dan toont Scott zich een reddende engel en begint Lauren steeds meer op hem te leunen. Al weet ze nog steeds niet of dat wel verstandig is…
Toon details

Is Anders ik wel het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Populaire boeken in hetzelfde genre

Boeken van dezelfde auteur

Gesponsord

Leen (27) zit gevangen in een kelder. Pas als hij zelf begrijpt waarom, zal zijn moeder hem vrijlaten. Literaire thriller. Spannend en aangrijpend. Vakantietip!

Stemmen laat de kracht van taal laat zien. Bijzonder knap hoe Boekwijt erin slaagt warmte en kou en hoop en verdriet in enkele zinnen te vangen.

Reageren op Anders ik wel

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.