Feest!

Els Van Haute 09 oktober 2020
De bomvolle oven van Van Boven. Ruim 200 oermakkelijke ovenrecepten van Yvette van Boven.

Wat een kanjer, wat een klepper. Na Uit de oven van Van Boven, Nog meer uit de oven van Van Boven en De grote oven van Van Boven is er nu de bundeling van deze 3 boeken: De bomvolle oven van Van Boven! Dit is een schatkamer vol lekkers en moois. Meer dan 200 recepten duidelijk uitgelegd, vergezeld van een realistische foto (gewoon gemaakt door Yvette, met haar telefoon) én voorzien van een toffe, vaak grappige tekening. Met, als extraatje, nog een verhaaltje van Yvette. En u kent haar, ze kan smakelijk vertellen.

Over De grote oven van Van Boven schreef ik (onder andere) dit: “De grote oven straalt eenzelfde plezier uit als Yvette zelf. Je bladert nog maar door dit boek en het begint al te kriebelen, de goesting om de keuken in te duiken begint te borrelen.”
Omdat De bomvolle oven meer van hetzelfde is straalt dit boek nog meer plezier uit. Er staan zelfs meer tekeningetjes op de cover ;) Er is maar één nadeel aan dit boek: keuzestress! Wat maak ik eerst klaar? En wat opnieuw? De pinda-amandelkoeken, want die waren echt wel zalig! Oh ja, voor mij mocht er wel minder vlees is het boek.

Merci Yvette om jouw oven-vreugde op ons over te zetten!

Meer recensies van Els Van Haute