Feestje!

Els Van Haute 27 augustus 2020
Hey Baby 2. Door Laura Van Bouchout en Monique Melotte. Met tekeningen van Eva Mouton.

De eerste Hey Baby was voor baby’s van 0-1, dit deel is voor peuters van één tot twee jaar.

Per vergissing, als fan van Eva Mouton, kreeg ik dit bladerboek in handen. Vergissing omdat ik kinderloos ben. Bladerboek omdat het een soort van kalenderachtig-sta-boek-is. Met stevige pagina’s die je makkelijk kan omdraaien en omdat het kan staan is het makkelijk in gebruik, tijdens de spelletjes heb je geen handen vrij natuurlijk.

40 korte, toffe spelletjes; eenvoudig uitgelegd en prachtig in beeld gebracht door de super getalenteerde Mouton. Dat is wat dit boek inhoudt. Wat dit boek teweeg kan brengen hangt helemaal van jou af. Ik denk dat dit een geweldige manier is om op heel makkelijke wijze de band tussen jou en je kind aan te halen, de ontwikkeling van je peuter te stimuleren en samen lol te maken.

Er lijkt me niets leuker dan samen dit boek ‘af te werken’. Op lichamelijk, geestelijk en emotioneel vlak kan je er alleen maar bij winnen. Naast een feest om naar te kijken is het boek dus ook een feest om te beleven. Geniet er van enne, komt er ook een boek voor volwassenen? Nooit te oud om te spelen, toch?

Meer recensies van Els Van Haute