Tijd van mijn leven die ik nooit meer terug krijg

Emma L. 28 maart 2019
Ik had besloten om dit leesjaar eens uit mijn comfort zone te kruipen en hele andere boeken te gaan lezen (& niet alleen maar fantasy of ya). Toen ik dit boek dan ook voor een eurootje vond dacht ik gelijk meenemen. Dit was zo'n grote fout want ik vond dit boek echt verschrikkelijk. Onze hoofdpersoon Blaire wilde ik echt heel graag een stel nieuwe hersenen geven. Ze maakte zo vaak van die zulke domme beslissingen en soms klonk ze in mijn ogen ook echt als een kleuter. Haar obsessie met Rush vind ik ook echt belackelijk. Die twee hebben chemistry van een dooie mus. De relatie tussen die twee is trouwens ook echt niet gezond en is niet iets waar ik achter sta. Over Rush ga ik maar niet beginnen omdat ik al helemaal niks positiefs over hem heb te zeggen. Grootste klootzak die er is en die naam al. Daarnaast was dit boek echt zo onrealistisch, super rich white privileged & seksistisch. En de romance sloeg echt nergens op en ontstond ook uit het niets. Helaas krijg ik de tijd van mijn leven wat ik verspilt heb aan dit boek niet meer terug. Geen aanrader.

Meer recensies van Emma L.