Epische einde van the nevernight saga

Emma L. 06 november 2019
Na meer dan een jaar wachten, kon ik dan eindelijk het laatste deel van de nevernight trilogie lezen. En man wat was dit boek geweldig. Darkdawn brak mijn hart miljoenen keren, heeft me meerdere malen laten huilen terwijl ik nooit huil maar het heeft me ook echt laten huilen. Ik kon me geen beter einde wensen. Het was dan ook zeker weten het wachten waard en ik ga Jay Kristoff nooit vergeven wat hij mijn babies Mia en Ash heeft aangedaan. Het was trouwens ook echt een hilarisch einde van deze serie dat vol zat met twist en turns. Het gaat zeker weten nog een tijdje duren voordat ik over dit geweldig boek heen zal komen.

Zoals Ron zei: you're going to suffer but you're going to be happy about it.

Dat is precies wat dit boek mij aan deed. En ik zal het van de daken blijven schreeuwen MAAR IEDEREEN LEES DEZE GEWELDIGE TRILOGIE.

Meer recensies van Emma L.