Een echte aanrader

Emma L. 04 april 2019
Eindelijk heb ik het perfecte boek gevonden dat over islamofobie gaat en ik moet zeggen dat dit boek soms wel erg moeilijk te lezen was doordat het zulke heftige onderwerpen gaat als racisme & islamofobie. Het boek was erg goed geschreven en las lekker gemakkelijk. Ik had het boek zo uit. Ik wil niet veel verklappen maar dit boek was gewoon echt zo goed. Ik zat elke keer op het puntje van mijn stoel en ik leefde echt mee met de personages. Soms moest ik wel eventjes mijn ongeloof wegdrukken & werden de pop culture referenties soms een beetje irritant. Maar voor de rest had ik totaal geen issues met dit boek. Alles was ook zo respectvol en niet stereotype geschreven. Ik kan niks anders zeggen dan dat het boek een echte aanrader is en ook zo belangrijk is om te lezen. Haha als je THUG of dear martin mooi vond moet je ook zeker dit boek gaan lezen. Een van mijn nieuwe favorites. Ik ben ook zo erg blij dat dit boek niet tegenviel sinds het een van mijn most anticipated boeken was van 2019.

Meer recensies van Emma L.