Tessa Dare does it again

Emma L. 06 november 2019
Nadat mijn favoriete romance booktubers het steeds over Tessa Dare hadden en met veel lof over haar girl meets duke series praatte, wist ik dat ik deze boeken ook moest gaan lezen. En dat heb ik gedaan en ik moet zeggen dat dat een van de beste keuzes is die ik dit jaar heb gemaakt. Dit boek was zo vermakelijk, sexy en hilarisch. Ik heb zelfs in het openbaar met tranen in mijn ogen gezeten omdat ik zo hard moest lachen om dit boek. Daarnaast was de bromance tussen twee personages (Chase & Ash) echt alles en shipte ik hun op het einde meer dan de main couple van dit boek :") Het luisterboek vond ik ook echt geweldig sinds de narrator had een erg prettige stem en ik niet kon stoppen met luisteren. Ik ben normaal nooit zo'n fan van luisterboeken maar deze is zeker weten een uitzondering. Daarnaast is dit boek het ultieme boek voor dierenliefhebbers en is de main character Penny de ultieme Hufflepuff terwijl haar partner een echte Slytherin is. Meer kon ik niet wensen en ik ga ook zeker weten veel meer van Tessa Dare lezen.

Meer recensies van Emma L.