Top serie van Olivia Lewis

Met een gemengd gevoel heb ik dit laatste deel uitgelezen van het laatste boek uit deze trilogie. Hoe kan ik nou in godsnaam afscheid nemen van deze geweldige familie? De familie King - Valen is echt onder mijn huid gekropen en ik wil het laatste boek gewoon niet uitlezen omdat het zo’n mooie en bijzondere boekenserie is geworden.
Het boek begint meteen mega spannend, de hele familie is beland in een nachtmerrie en je wilt alleen maar doorlezen hoe dit verhaal verder gaat lopen. Ik heb echt gehuild en met kippenvel op de bank gezeten toen ik dit boek las. Hoe Olivia dit beschrijft is alsof je er naast staat, zo realistisch geschreven en je ziet de hele situatie voor je.
Gelukkig komt er na de regen een heleboel zonneschijn en zijn er zoveel mooie momenten in het boek. Ze worden als familie alleen maar sterker en komen hier uit als een hecht team. Ze beleven aardig wat spannende verhalen in dit boek, en dat in de meest breedste zin van het woord. Het is een heerlijke liefdes roman met erg goed geschreven hete scènes. Die scènes passen perfect in deze boeken serie en zijn netjes beschreven.
De muziek die beschreven is geeft het hele verhaal extra diepgang, tijdens het lezen voel je nog beter de sfeer. Ook kan je de hele muziek lijst terug vinden op de Spotify pagina van Olivia Lewis, de link staat op haar insta.
Ik ben zo blij dat ik deze boeken heb gelezen en ik kan het echt iedereen aanraden. In deze serie zit alles wat ik persoonlijk erg goed vind in een verhaal; spanning en romantiek, en dat in een perfecte combinatie.

“Zijn hart is zó mooi. Zijn hart is puur, een en al lief en goed. Mijn verliefdheid is krankzinnig, groter dan het universum, het consumeert me. Zo af en toe weet ik niet meer hoe ik het kan uiten, woorden zijn niet genoeg.”

Ik geef Olivia Lewis weer een perfecte 5 sterren.
Olivia blijf alsjeblieft zo schrijven, je boeken zijn mega verslavend.

Meer recensies van Esther’s Books and More