Gruwelijk spannend

Eveline Kleijn 07 juli 2022
Hou je van echt spannende thriller, op het gruwelijke af?
Dan is deze er een voor jou!
Dit is deel 3 en het slot van de driedelige serie.
Deel 1, Natan Z, deel 2, Alex B en deel 3, Anna V zou je los van elkaar kunnen lezen maar het verhaal heeft een natuurlijk verloop waardoor het fijn is om ze achter elkaar te lezen.
Na deel 1 en 2 denk je dat het niet gruwelijker kan maar dan vergis je je in Arjan Alberts!
Door de korte hoofdstukken en door deze iedere keer door een ander hoofdpersoon te laten vertellen krijgt het verhaal veel vaart en begrijp je steeds meer hoe het allemaal in elkaar zit.
Op een gegeven moment denk je dat je wel weet hoe het in elkaar zit maar dan komt er een gigantische plottwist en een einde dat je niet verwacht had!
Ik ben onder de indruk van Arjan Alberts schrijfstijl, het leest heerlijk weg en vanaf het begin zit er al spanning en vaart in en het blijft tot aan het einde erg spannend.
Ik geef het 5 dik verdiende sterren!

Meer recensies van Eveline Kleijn