Spannend!!

Evoh 25 mei 2021
Yes! Een nieuw boek van Lisa Gardner. Tot nu toe heb ik ze allemaal gelezen, en ook dit boek heeft me niet teleurgesteld!
Lisa heeft een vlotte schrijfstijl, afwisselend geschreven vanuit de verschillende interessante personages. Dit maakt dat het boek leest als een trein en je continu getriggerd wordt om door te lezen. Het verhaal is spannend, geen moment saai en de gebeurtenissen volgen elkaar snel op; genieten van begin tot het spannende, goed uitgewerkte einde.

Tip: Het boek is opzichzelfstaand te lezen, maar het is leuker om eerst de voorgaande verhalen te lezen. De meeste personages zijn oude bekenden uit eerdere boeken en het is mooi om te zien welke ontwikkeling ze doormaken. Het begint met het boek ‘Vind haar’ waarin flora wordt geïntroduceerd. Het verhaal gaat verder met ‘Zoek naar mij’, ‘Niet verder vertellen’ en vervolgens deze nieuwste ‘Als je me ziet’. Met dit (voor nu) laatste boek vallen vele puzzelstukjes in elkaar en het voelt dan ook als een mooie afsluiting van de reeks met D.D., Kimberly en Flora in de hoofdrollen. Maar hopelijk volgen er nog meer nieuwe boeken van Lisa Gardner!

Meer recensies van Evoh