Spannend, goed doordacht en een bijna-vergezochte sluwe moordenaar

Evoh 13 juli 2021
Wat een creatieve denker is M.J. Arlidge zeg! De korte hoofdstukken en de fijne schrijfstijl zorgen ervoor dat je door het boek heen vliegt. Er gebeurt veel dat in eerste instantie niets met elkaar te maken lijkt te hebben… Het is in dit verhaal even inkomen omdat er wel erg veel personages in voor komen deze keer. Naarmate het verhaal vordert wordt het allemaal weer duidelijk en overzichtelijker. Het verhaal wordt voornamelijk verteld vanuit het perspectief van de daders en dat van Helen Grace, waardoor het lekker spannend blijft en de cliffhangers ervoor zorgen dat je dòòr wilt lezen. Een heerlijke moord-puzzel deze keer die naar het einde toe steeds duidelijker wordt! Enige min-puntje: Helen moet het steeds verder ontgelden binnen het team en privé.. ik ben echt heel benieuwd hoe dit verder zal gaan. Zou het persoonlijk wel leuk vinden als het eens iets positiever voor haar zal lopen. En Charlie mag ook wel weer terugkomen. Dat er nog weer een vervolg komt op dit alweer 10e deel lijkt me vrij zeker!

Meer recensies van Evoh