Leuk boek

fabienne-rood 03 februari 2020
Een boek dat perfect geschikt is als leesboek voor kinderen die lastig aan het lezen komen. Het is geschreven vanuit de ik persoon. Het hele boek kruip je in de huid van de hoofdpersoon en beleef je avonturen vanuit zijn perspectief. Een grappig boek waarin je volledig je fantasie kwijt kan. Het verhaal is fictie, dat betekent dat het niet echt gebeurt kan zijn. Een boek vol avonturen. Ik zou het boek aanraden voor de klassen vanaf groep 6, omdat er in het boek nogal lastige woorden staan. Het is niet geschikt als voorleesboek omdat er in het boek meer plaatjes dan tekst staat. Je leest het boek in één adem uit, doordat de afwisseling tussen de hoeveelheid tekst en de plaatjes heel erg afwisselend is.

Meer recensies van fabienne-rood