prima!

FadiAnthonio 26 mei 2023
Ik ben denk ik zo'n 2 maanden geleden begonnen aan dit boek en heb hem nu pas afgerond. Destijds plaatste ik dit boek op mijn story en daar kwamen best veel reacties op, voornamelijk met de vraag of het aan aanrader is: ja! @charlottelabee haar boek is een goed boek!

Je brein staat constant an door veel verschillende prikkels, denk bijvoorbeeld aan social media, prestatiedruk en het altijd "an staan". Het boek neemt je in vier hoofdstukken mee in alles wat te maken heeft met je brein. Als je het interessant vindt om meer te weten te komen over je brein dan is het boek zeker een aanrader! Je kriigt vooral in de eerste drie hoofdstukken heel veel informatie, wat best interessant is omdat je hoe dan ook situaties gaat tegenkomen die je zal herkennen.

Aan het eind (in hoofdstuk 4) word je meegenomen in een plan van 10 weken, waarbij je werkt aan een brein met meer rust, balans en energie. Ik heb persoonlijk dit plan overgeslagen, omdat er nogal veel werd herhaald van de vorige hoofdstukken.

Raad ik het boek aan? Zeker! Als je van informatieve boeken houdt, dan is dit boek voor je weggelegd.

Meer recensies van FadiAnthonio