Wat leest dit boek snel weg!

FadiAnthonio 05 april 2021
Ferry vertelt in het boek over het moment dat zijn leven heeft doen veranderen. In 2015 was hij één van de overlevenden, samen met zijn drie vrienden, die aanwezig was in het theater Bataclan. De aanslag verandert zijn leven volkomen, in het begin best negatief (door de trauma die hij heeft opgelopen) en achteraf weet hij het allemaal een plek te geven en deelt hij zijn mooie ervaringen, die er ook voor gezorgd hebben dat Ferry de persoon is die hij nu hedendaags is.

Het boek leest heerlijk weg. In no-time had ik het boek uit. Ferry heeft talent voor schrijven en weet mij als lezer te boeien. Nu hoor ik je denken, waarom dan geen 5 sterren? Ik denk dat dit puur komt doordat ik het boek soms iets te langdradig vond, maar dat kan wellicht ook aan mij liggen.

Meer recensies van FadiAnthonio