Bijzonder en simpel boek!

FadiAnthonio 04 maart 2023
The Secret gelooft in een “geheim” dat graag met jou wordt gedeeld. The secret is gefocust op datgene dat jouw leven een stuk gelukkiger kan maken, sterker nog: de makers van het boek geloven dat je met bepaalde “simpele” stappen je leven zo kunt beheersen, dat je geen ongelukkige periodes zult kennen.

Het heeft allemaal met één woord te maken: bewustwording! Dit onderwerp komt in bijna ieder hoofdstuk weer terug, aan de hand van een nieuw verhaal en nieuwe voorbeelden. Ik denk dat dit ook gelijk de reden is dat ik voor 4 sterren ben gegaan: er wordt veel herhaald.

Ik hoop dat iedereen die dit leest een manier weet te vinden om eventuele zorgen draagbaar te maken. Ik probeer “The Secrets” theorie toe te passen en wie weet brengt het mij naar een onbezorgd leven. Dat gun ik mijzelf maar ook jou!

Meer recensies van FadiAnthonio