Een waardig vervolg

Feline 17 september 2019
Ongeveer 9 jaar geleden las ik 'Vals', een spannende jeugdthriller van Mel Wallis de Vries. Dit boek houdt je als jong meisje erg bezig. In mijn geval zo erg dat ik een beetje paranoïde werd. Nadat ik een paar pagina’s had gelezen schrok ik vaak van de kleinste geluiden. Alleen het donker in gaan was er voor een paar dagen zeker niet bij.

Nu, zoveel jaren later, word ik gezegend met een vervolg(je). Het boekje is zeker niet zo lang als het eerste deel, maar dat doet het verhaal niet tekort. 'Vervloekt' was precies wat ik verwachtte van deze trip down memory lane….en meer! Mel Wallis de Vries heeft me herinnerd aan hoe het is om een tiener te zijn. Natuurlijk met de nodige dosis spanning.

Schrikachtig werd ik gelukkig niet meer van dit vervolg, maar de wendingen die toch net even anders zijn dan in het eerste deel zorgden ervoor dat ik ' Vervloekt' binnen een half uur uit had. Gelukkig wel bij daglicht.

Meer recensies van Feline