Unieke stijl maakt dit echt een heerlijk boek maar want jammer dat deel 3 er nog niet is.

fgoestoh 07 oktober 2015
Het lang verwachtte deel 2 op de dode kamer is gekomen. In haar unieke stijl neemt Bronja je nu echt meer naar over zee. Het verhaal van Misha ontwikkelt zich vanuit de zwaar beveiligde gevangenis omgeving tot in het hart van zuidelijke Amerika. Lennert wordt echt een grote broer en probeert uit alle macht zijn broertje de architect te helpen. Maar als zo vaak komt vrijwel alle hulp te laat. Of toch niet? Deel 2 in deze trilogie is deel 2. Op de laatste pagina is het verhaal verre van af wat het wachten op de deel 3 zwaar zal gaan laten tegen vallen, ben ik bang voor.

Kortom: een heerlijk super dik boek in een unieke schrijfstijl die absoluut het EERST lezen van deel 1 meer dan de moeite waard maakt.

Meer recensies van fgoestoh