Het geheim van een alleenstaande moeder.

FloorCr 01 april 2020
Als alleenstaande moeder heeft Reine het toch redelijk goed voor elkaar. Ze heeft een goede vriend Paul, ze heeft een mooie carrière en ze heeft haar zeventienjarige zoon Noé. Moeder en zoon hebben een prachtige band en kunnen het goed met elkaar vinden. Verder heeft Reine geen partner. Geen partner met wie ze de rest van haar leven door kan brengen.

En dan verschijnt Pacôme ineens in haar leven. Op de een of andere manier fleurt hij haar leven op. Maar ook komt Reine's grote geheim ineens naar voren, welke zij liever verborgen houdt. Helaas lukt dit niet en moet Reine haar leugen opbiechten aan meerdere belangrijke personen in haar leven. Dit loopt niet helemaal zoals Reine gewild zou willen hebben.

Gedurende in het Reine heb ik veel meegeleefd met de personages. Agnès Martin-Lugand is heel goed in het beschrijven van emoties. Reine zelf heeft als personage erg veel emoties en soms lijken ze erg dramatisch in het boek. Maar het past allemaal precies bij het verhaal. Het verhaal draait om liefde. Een geheim doordrenkt van liefde. Ook zet het de prachtige stad Saint-Malo op de kaart.

Het boek is een grote aanrader.

Meer recensies van FloorCr