Achter gesloten deuren

Furkanbora 07 november 2019

Deze boek sleept je helemaal mee in het verhaal als het een zwarte gat is. Het verhaal is zo pakkend en goed opgebouwd dat je zelf met het personage meeleeft. Toen ik het boek zag dacht ik dat het een cliché roman was. Na een aantal bladzijdes gelezen te hebben, is mijn gedachte over het boek helemaal veranderd. Wanneer ik het achterkant van het boek las, was ik al beetje zenuwachtig maar na paar pagina’s werd ik nog meer zenuwachtiger waardoor ik het hele boek in een keer wou lezen.

Dit roman moet je niet vergelijken met andere romans. Het structuur, opbouw, het aanslepende verhaal, de personages alles was prachtig. Het boek was beetje voorspelbaar want er was een flash forward van de einde van het verhaal maar toch was het boeiend en zeer origineel. Er werd wel eens moeilijke woorden gebruikt maar het meeste zijn bekende moeilijke woorden waardoor je geen moeite hebt met begrijpen. Zulke boek of film heb ik nergens gezien of gelezen maar ik heb een soort gelijke film gekeken namelijk “law abiding citizen”.

Ik vond dat het boek een zeer slepende verhaal heeft. Waardoor je zelf meeleeft in het verhaal. Mensen die romans, drama en thriller houden moeten zeker dit boek lezen want er zijn heel wat liefde en thriller scénes.

Meer recensies van Furkanbora