Heftig

Gerd 10 mei 2020
Hadley komt uit een rijk gezin waar alles goed voor de wind lijkt te gaan. Maar hoelang kun je de schijn ophouden, met een vader die alles voor je bepaald en losse handen heeft en een moeder die er niet echt is en veel drinkt .
Ze probeert alles in het werk te stellen om haar kleine zusje lila niet hetzelfde te laten overkomen als haar , maar of haar dat lukt ?
En dan ontdekt haar vader dat ze verliefd is wat alles nog erger maakt . Er gebeurt een zwaar een ongeluk waardoor alles veranderd.
Nu moet Hadley alle zeilen bij zetten om vrede te krijgen met zichzelf . Het verhaal switcht van 'NU' naar 'TOEN' maar is heel gemakkelijk te lezen.
Een eng thema maar heel mooi geschreven en met een verrassend einde . Een YA boek dat ook heel goed te lezen is door volwassenen . Voor mij een aanrader .

Meer recensies van Gerd