Zo verslavend

'De hulp' is een thriller van de bovenste plank! Van bij het begin weet je dat het een topverhaal zal worden. Verslavend, creepy en sowieso kan je niet meer stoppen.
Millie wordt aangenomen als hulpje in het gezin van Nina & Andrew Winchester, maar vlug zal je ontdekken dat er bizarre dingen gebeuren.
De recensies zijn wat uiteenlopend, maar voor mij was het een superspannend verhaal met veel wendingen. 3 grote delen, waarbij we eerst Millie en vervolgend Nina goed leren kennen. Misschien niet echt geloofwaardig, maar daarvoor is het ook een thriller!
Het boek leest heel vlot, geen moeilijke verhaalwendingen maar je wordt wel vlug van het ene been op het andere gezet. Het is afwachten tot het plot om te weten hoe de vork aan de steel zit.
Een aanrader als je eens een echte pageturner wil lezen!

Meer recensies van Gerda Brodelet