Moeilijk verhaal

Gerda Brodelet 10 december 2019
Ik heb de volledige reeksen 'Grant County' & 'Will Trent' gelezen met veel plezier, vandaar dat dit laatste boek zeker niet mocht ontbreken in mijn lijst.
Het verhaal begint heel goed, je merkt onmiddellijk dat het een spannend verhaal zal worden. De hoofdpersonages Sarah Linton en Will Trent worden in een andere rol ten tonele gebracht. Het boek bestaat uit 3 grote delen, dus opnieuw meerdere verhaallijnen die in de laatste hoofdstukken mooi verweven worden.
Ik vond het volledige verhaal niet zo vlot lezen, nogal moeilijk zeker wat betreft de undercoverrol van Will Trent. Ik had soms wat moeite om alles te begrijpen, maar ik heb doorgezet en de ontknoping is uiteindelijk wel heel spannend.
Ik ben blij dat ik het laatste boek in de reeks gelezen heb, maar volledig top vond ik het niet wegens heel veel moeilijke termen.

Meer recensies van Gerda Brodelet