Geweldig verhaal!

Gerda 28 november 2023
Dat ik zo laat boeken van Martine Kamphuis heb ontdekt!. Wat een spannend verhaal. Linde, de hoofdrolspeelster van dit boek heeft een relatie waar ze zich niet happy meer in voelt. Dat ze erg ver gaat om dit te stoppen is iets waar je aan denkt, maar Linde doet het! En weldoordacht. Alles goed voorbereid en niets wordt aan het toeval overgelaten. Ook de irritante buurvrouw met de mooie man is heel herkenbaar. Je leeft met Linde mee en hoopt voor haar dat het goed gaat. Een vervolg op dit boek zou niet heel raar zijn. Wanneer gaat ze vertellen dat haar man weg is, ze moet tenslotte haar huis betalen. Wanneer ontdekt de buurman zijn vrouw en hoe gaat Linde hem aanpakken want hij is eigenlijk hetzelfde als haar man. Spanning ten top! Vijf sterren voor mii.

Meer recensies van Gerda