Het juiste boek op het juiste moment

Gina 17 juni 2020
Ik kreeg dit boek van een vriendin die zei dat ze er veel aan heeft. Mij leek het een beetje een open deur intrappen. Dat het geluk in kleine dingen zit -- een plant die opeens gaat bloeien, een spontaan gesprek met een leuk iemand, een eindelijk opgeruimde kamer, dat zei mijn oma ook altijd al. Ze had natuurlijk gelijk. Maar oma had geen stressvolle baan en liep zichzelf niet de hele tijd voorbij. Ik wel. Omdat ik dacht dat het niet anders kon. Net als Catherine Gray. Zij sprak met allerlei wetenschappers en therapeuten en schreef heel helder op hoe het komt. We leven in een hedonistische tredmolen. Het is moeilijk om daar uit te stappen. Ik ben het aan het leren en geniet nu meer van kleine dingen. En denk dan aan mijn oma.

Meer recensies van Gina