Feestelijke recepten

Giovanna Jansen 28 oktober 2017
Het nieuwste boek van Rens Kroes staat boordevol lekkere en feestelijke recepten. Het boek ziet er feestelijk en vrolijk uit, met mooie foto's van een van het leven genietende Rens gekleed in feestelijke kleren.

Er wordt rekening gehouden met eventuele voedselallergieën of dieetwensen. Bij de recepten staat bijvoorbeeld of het gluten- of lactosevrij is of dat het vegetarisch is. Heel handig, zo zie je in één oogopslag of het voor jou en je tafelgenoten geschikt is.

De recepten gaan uit van een gezonde en verantwoorde levensstijl, waarin genieten en lekker eten voorop staan. Gezond maar niet saai.

Enig minpuntje vind ik dat ze nog al eens ingrediënten gebruikt waar je niet zo makkelijk aan kunt komen, maar veder een heel leuk kookboek.

Meer recensies van Giovanna Jansen