Het tweede gezicht

GuidovanVarik 19 maart 2020
De opening van serie drie was GEWELDIG! Het eindigde met een cliffhanger waardoor je meteen verder wil lezen. Vanaf pagina een neemt Erin Hunter je weer mee naar het woud waar 4 kattenclans leven. De kleinkinderen van Vuurster: Gaaipoot Roospoot en Leeuwpoot zij de katten waar het boek over gaat. Ieder heeft een eigen bijzondere kracht. Gaaipoot ook hoewel hij blind is kan hij in dromen van anderen kijken. Hulstpoot is een geweldige vechter en Leeuwpoot is een goede jager. In dit boek lees je over de avonturen die ze beleven wanneer ze tot leerlingen worden benoemd. Het boek vond ik zoals altijd prettig om te lezen. De scènes worden mooi beschreven waardoor alles in het boek leeft. Evenals de emoties van de katten waardoor het ook menselijke trekken krijgt. Het boek heeft een (katten) staartje dus zorg ervoor dat je deel twee bij de hand hebt!

Meer recensies van GuidovanVarik