Heftig

03 augustus 2014
14 jaar geleden is het 4-jarige dochtertje van Magda spoorloos verdwenen van het strand. Door een interview met de schoolkrant wordt de geschiedenis opgerakeld en krijgt Magda mailtjes van iemand die er meer over lijkt te weten.

Het hele boek staat in het teken van de zoektocht naar de waarheid, en naar wat er nou precies met het dochtertje van Magda is gebeurd. Het verhaal heeft geen tot weinig zijsporen.
Het ware verhaal achter de verdwijning is te gruwelijk om te beseffen...Wordt Magda er wel beter van als ze die waarheid weet?

Het is prettig geschreven, alleen stoorde ik me eraan dat de kinderen hun ouders bij hun voornaam noemen ( blijkbaar word ik oud...).  Mede daardoor had ik in het beginn wat moeite om te onthouden wie nou precies wie was.

Maar ik heb het boek wel in een paar uur uitgelezen, omdat ik het niet weg kon leggen...

Meer recensies van