Leest vlot - heldere taal

HeidiLeen 07 november 2022
Don't judge a book by its cover, ik vind de kaft van het boek niet echt aantrekkelijk, de inhoud is daarentegen echt wel goed. In het boek vertelt de schrijver heel open over zijn leven, hoe hij daarbij heel vele jaren worstelde met zijn geaardheid, hoe hij dacht het aanvaard te hebben en toch weer terugkrabbelde, uit en in de kast kroop . Hij vertelt ook over wat het met families doet, hoe ouders eveneens al dan niet struggelen, het wel of niet aanvaarden of ook terugkrabbelen. Tussendoor zijn een paar hoofdstukken gewijd aan de ervaringen van andere bekende Vlamingen die eenzelfde strijd voerden, die problemen met de familie en de vrienden vreesden als ze uitkwamen voor wie ze zijn. De openheid, de afwisseling met de andere personen en de duidelijke taal maken het boek vlot leesbaar.

Meer recensies van HeidiLeen