liefde is geven, vaak ten koste van jezelf

HeidiLeen 08 augustus 2021
Dit boek is absoluut een liefdesboek maar wie zoekt naar een uitgebreide beschrijving van vrijscenes zal hier op zijn honger blijven zitten. Het gaat over de zoektocht naar de meest geschikte partner, die duurt tot je die ene tegenkomt en je direct beseft dat het met de vorige toch niet je dat was, omdat het anders voelt. Het gaat over hoe liefde groots is, hoe ze je ontroert, vervoert, beroert, heelt en breekt. Ze laat je zweven om je daarna keihard te laten vallen en je dan weer op te trekken en te doen zweven, alles nog eens te doen beleven.
In dit boek gaat het er over dat er soms uit liefde keuzes moeten gemaakt worden waarvoor je de andere wel heel graag moet zien. Wat mij betreft een heel mooi boek.

Meer recensies van HeidiLeen