een boek waar je veel uit kan leren (begrijpen)

HeidiLeen 10 november 2022
Dit dunne boekje toont aan dat er niet altijd honderden bladzijden nodig zijn om een verhaal te doen binnenkomen. Hier zit in een mooi verhaal ook een boodschap die zowel tieners als volwassenen de ogen kan openen. Wat we niet zeggen terwijl we wel van alles denken. Hoe een situatie zou kunnen veranderen door dingen wel uit te spreken, hoe moeilijk het is om een geschikt moment af te wachten om iets te zeggen maar dan net de juiste woorden niet vinden. Het is zo'n boekje dat blijft nazinderen nadat je het hebt uitgelezen en hebt weg gelegd. De hoofdpersonages moeten een verlies verwerken, elk iets anders en toch soms heel gelijkend. Afscheid moeten nemen kan door verschillende redenen en die zijn in dit boek verwerkt.

Meer recensies van HeidiLeen