Mjah

Heleen07 12 september 2019
-Spoiler alert-

Na het eerste deel van deze reeks met Mia Krüger en Holger Munch te hebben gelezen, was ik benieuwd naar dit boek. Ik vond het lekker weglezen, maar er zaten wel érg veel verknipte personages in.

Daarnaast houd ik wel van een verrassend einde, maar dat twee personen zich toevallig als vogel uitdossen en er ergens aan het eind zomaar een nieuw figuur wordt uitgediept waar tot dan toe niks mee is gedaan, vind ik wat vergezocht. En welke terugblik hoort bij de broer van Helene en welke bij Jacob?

Waarom heten de vrouwen in het gezin van Holger Miriam, Marion en Marianne en zijn collega Mia? Dat is af en toe ook verwarrend, ook al heb je de draad weer snel opgepakt. Ook was het boek wat deprimerend af en toe, vanuit Mia’s perspectief.

Het viel me een beetje tegen in vergelijking met het eerste boek, dus drie sterren.

Meer recensies van Heleen07