Praktisch bidden

HG 18 juni 2020
Een praktisch en zeer inspirerend hulpboek voor gewone mensen die graag iets meer willen maken van hun gebedsleven of niet weten hoe te bidden. Aan de hand van het ‘Onze Vader’ vertelt Pete Greigh over zijn ervaringen en geeft tips om hier wat mee te doen. In het voorwoord wordt aangegeven hoe je het boek in vijf minuten kunt lezen en de inleiding geeft aan op welke wijze je het meeste uit het boek kunt halen. Aan het boek is een videocursus verbonden die gratis via internet gevolgd kan worden. Een prima ondersteuning! Het toegankelijke boek is voor een ieder praktisch toepasbaar en bevat een heldere boodschap. Na verloop van tijd is het zeer zinvol om delen van het boek opnieuw ter harte te nemen. Het boek wordt zo een ‘werkboek’ die levenslang profijt zal geven en boeiend zal blijven.

Meer recensies van HG